Juleverkstedleir!
På leir i Misjonssenteret var det 24 deltakere og 10 ledere! Det var ei super helg med mye godteri, bibeltimer, leirkveld, gymsal og juleverksted. Mottoet for leiren var “Gud skapte”. […]
På leir i Misjonssenteret var det 24 deltakere og 10 ledere! Det var ei super helg med mye godteri, bibeltimer, leirkveld, gymsal og juleverksted. Mottoet for leiren var “Gud skapte”. […]
Andre helga i okt. var det tid for årets haustleir i Namsos. Denne gangen var det seksten jenter og gutar i 2.-4. klasse som møtte opp i tillegg til ledere